Forum index ~ Nieuws ~ Serenity vervolg blijft een mogelijkheid
Auteur Bericht
ayashoka
BerichtGeplaatst: 08 Okt, 2006 17:02  Reageren met citaat
SFS team

Serenity vervolg blijft een mogelijkheid
Afgelopen vrijdag waren er geruchten op internet dat Josh Whedon afzag van een vervolg op de film Serenity (de afsluiting van de serie Firefly). Dit blijkt dus niet het geval te zijn.

Het misverstand onstond toen IGN.com afgelopen vrijdag een blogpost van Whedon's website verkeerd intrepeteerde. Whedon had namelijk laten weten dat er nu niet aan een Serenity deel 2 gewerkt werd, ook niet in het geheim.

Whedon reageerde na de berichten prompt op zijn eigen website dat dit een vergissing was. "Ik ben nog geen 5 minuten weg of het hele internet draait door". Whedon vulde aan dat hij zelf niets zal ondernemen om een vervolg te maken. Pas als een studio hem met een concreet voorstel benaderd, zou hij de stap willen nemen. Zijn reactie is hier te lezen is.

In zijn post vermeld hij ook dat de stopzetting van Firefly (niet verwonderlijk) een enorme teleurstelling voor hem was. Zelfs Serenity hielp daar weinig aan. Het is dus zeker begrijpelijk te noemen hij zelf niets meer onderneemt om een vervolg te maken.

Bron:
Slashdot
Whedonesque.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Trekscaper
BerichtGeplaatst: 08 Okt, 2006 17:33  Reageren met citaat
SFS team

Gelukkig, las idd tot mijn grote teleurstelling op sites dat een Serenity vervolg zou uitblijven. Ik wil heel graag een Serenity vervolg zien, of beter dat ze de Firefly serie voortzetten.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken Yahoo Messenger MSN Messenger
awesomemac
BerichtGeplaatst: 08 Okt, 2006 17:55  Reageren met citaat
Moderator

ja ik las het ook al dat het overdreven werd neergezet en dat er geen sprake van zou zijn, helaas.

Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Forum Index  ~  Nieuws

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Ga naar: