| Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst:
07 Dec, 2007 8:17
|
|
|
**
|
|
Vergeten!!!! Heroes laatste aflevering, en key to time ook klaar, nu kunnen we beginnen met seizoen 2 van de nieuwe serie(de box dan, want ik ken alle afleveringen al ). |
|
|
 |
|
Geplaatst:
09 Dec, 2007 23:13
|
|
|
Moderator
|
|
@dallista: zeker proberen hoor. Tis zeker geen slechte serie.
gekeken: Moonlight 1x04-1x05 |
_________________ "I'm always all right" |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
12 Dec, 2007 0:53
|
|
|
**
|
|
Sci Fi Pictures Original: Tin Man. Moderne (steampunk style) adaptation van "The Wonderful Wizard of Oz", met een in de SF-kringen al bekende voor hoofdcharacter DG (achterkleindochter van... Dorothy Gale) en ook Battlestar-veteraan Callum Keith Rennie ("evil priest" Leoben) laat zijn neus zien.
SCIFI.COM: Tin Man - Official Web Site |
_________________ Stoney3K - Web-Master of the Dutch Time Travellers Association
http://www.gallifrey.nl
Tech Assist & Creative Consultancy
Fan Trek Productions / Dark Armada
http://www.darkarmada.nl |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
12 Dec, 2007 16:39
|
|
|
|
|
en Stoney3K wat vond je er van?
ik vond 't in iig een hele mooie (en orginele) miniserie  |
|
|
 |
|
Geplaatst:
13 Dec, 2007 16:59
|
|
|
Moderator
|
|
Atlantis 04x10 (nu een maand geduld voordat ze weer verder gaan)
Bionic Woman 01x06
The Transformers (de extra's op disc 2) |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
14 Dec, 2007 13:25
|
|
|
|
|
Ik zocht iets nieuws om te kijken (zodat ik niet helemaal zonder nieuwe series zou komen te zitten tijdens de schrijversstaking) en kwam uit op Dexter
net de eerste 3 afleveringen van seizoen 1 gekeken en die bevielen wel
| Citaat: | | The series follows Dexter Morgan, an incredibly likeable forensics expert for the Miami Metro Police Department, who moonlights as a serial killer with a penchant for inflicting his own unusual brand of justice – he kills people who truly deserve it. | |
|
|
 |
|
Geplaatst:
14 Dec, 2007 13:42
|
|
|
**
|
|
| Sosumi schreef: | | kwam uit op Dexter |
Dexter is een van mijn big fandoms. De TV serie is gebaseerd op de boekenserie van schrijver Jeff Lindsay en minstens zo goed (als je van lezen houdt, tenminste, *LOL*). De boeken zijn Darkly Dreaming Dexter, Dearly Devoted Dexter en boek 3 is pas in september/oktober uitgekomen, Dexter in the Dark. Dat laatste boek is veel meer een character-study dan de andere twee boeken en de reviews waren ook enorm verdeeld erover (zelf kon ik het wel waarderen). Seizoen 1 is grotendeels gebaseerd op boeken 1 en 2.
Michael C. Hall is natuurlijk een lekker ding om te zien (was 'ie al in Six Feet Under, hehe), maar hij kan ook nog eens ontzettend goed acteren, en dat vinden meer mensen: hij heeft net gisteren zijn tweede achtereenvolgende Golden Globe nominatie voor zijn rol als Dexter gekregen, yay! (Vorig jaar niet gewonnen, toen won Hugh Laurie voor de tweede keer op rij voor zijn rol als House, tja... niet bepaald onverdiend IMHO... waarom kunnen ze die award nou niet gewoon met z'n tweetjes delen?!). |
|
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
17 Dec, 2007 23:14
|
|
|
Moderator
|
|
Moonlight 1x07
Bionic Woman 1x07 |
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
20 Dec, 2007 18:10
|
|
|
**
|
|
| Secret Diary of a Call Girl, eps 1 t/m 4 (van 8 ). Draai je er zo doorheen, zijn maar iets van 20-25 minuten per aflevering. Billie Piper rulez. |
|
|
|
|
|
 |
|
Geplaatst:
24 Dec, 2007 17:27
|
|
|
**
|
|
House seizoen 4, eps 4 t/m 9 (verder zijn ze niet), en Heroes seizoen 2, eps 1 t/m 10 (11 vanavond nog even en dan zit dat er ook op). Had deze series bewaard, vooral Heroes wilde ik niet meer in periodes van losse aflevering kijken, maar gewoon een keertje alle eps nieuw in een keer achter elkaar, omdat de verhalen dan beter doorlopen. Wel een enorme rush zo, ga waarschijnlijk hierna zware withdrawal krijgen.
Heb nog wel Dexter seizoen 2 liggen, gelukkig, en morgenavond de kerstspecial van Doctor Who. Phew... |
|
|
|
|
|
 |
|